Premiere "Très Bonne Equipe" & Material 2014 Kask of Sweden - Liberty Skis

El fin de semana pasado en Eth Com tuvo lugar la premiere de la película "Très Bonne Équipe" que narra la vida de los riders Kaj Zackrisson y Sverre Liliequist de una forma bastante íntima. La gente reaccionó al evento con una afluencia más que considerable y un gran ambiente, sumado a la presentación del material de la temporada 2014 de las marcas Kask of Sweden y Liberty Skis.

Al final de la premiere se sortearon 10 gorros de Kask of Sweden, i la gente tuvo la oportunidad de tocar los esquís de la próxima temporada. Ahora sólo queda esperar al invierno que viene para poder llevarlos.

¡Aquí te dejamos el vídeo!

 El cap de setmana passat vam tenir a Eth Com la premiere de la pel·lícula "Très Bonne Équipe" que narra la vida dels riders Kaj Zackrisson i Sverre Liliequist d'una forma força íntima. L'afluència de gent de la zona va ser força destacable i si a això sumem la presentació del material de la temporada 2014 de les marques Kask of Sweden i Liberty Skis, la nit va ser rodona. 

 Al final de la premiere es van sortejar 10 gorros de Kask of Sweden, i la gent va poder tocar els esquís de la pròxima temporada. Ara només queda esperar a l'hivern que vé per poder-los dur als peus. 

 Aquí et deixem el vídeo!





Entrades populars