Tuc deth Rosari

Después de varios días sin poder salir a foquear, hoy he sacado algo de tiempo para subir alguna montaña. La escogida ha sido el Tuc deth Rosari, ya que a las 13h había otra cita, así que tenía que ser algo "express".

Salimos a las 7am, por eso de las temperaturas altas, que puede tener serias consecuencias en la montaña a estas alturas de temporada. La nieve como era de esperar estaba dura, y hemos ido prácticamente todo el trayecto sin que nos diera el sol, que ha aparecido junto a nosotros en el tramo del collado a la cima.

Perfecto para darle un poquito a la nieve, y bajar en nada con una capita de nieve primavera y base dura.

Pd: Estamos acostumbrados a ver trazas de la gente que ha subido anteriormente a las cimas, pero es la primera vez que veo que alguien se ha dedicado a trillar toda la montaña con su moto de nieve... NO COMMENT

Després de molts dies sense poder sortir a foquejar, avui he pogut pujar per fi amb els esquís de muntanya. El cim escollit ha estat el Tuc deth Rosari, ja que a les 13h hi havia una altra cita, i s'havia d'optar per alguna cosa "express".

Sortim a les 7am, perquè amb les temperatures altes toca matinar i evitar conseqüències nefastes a la muntanya... La neu com era d'esperar estaba dura, i hem pogut pujar pràcticament durant tot el trajecte sense que ens toqués el sol, que ha començat a picar-nos quan erem ja al coll que porta al cim.

De baixada, hem trobat una petita capa de neu primavera, estovada pel sol feia escassos minuts, amb una base dura.

Pd: Estem acostumats a veure traces d'altres esquiadors, però és la primera vegada que veig que algú s'ha dedicat a trillar tota la muntanya amb la seva moto de neu... NO COMMENT.












Entrades populars